wtorek, 15 lipca 2014

Podróże za grosze

Od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie różne pomysły związane z tanim podróżowaniem. Przeglądając blogi i fora internetowe trafiłam na posty osób, które organizują sobie ciekawe wycieczki za naprawdę niewielkie pieniądze. Pomyślałam, że również chciałabym spróbować. Z niecierpliwością czekałam na jakąś akcję promocyjną. W końcu pewnego dnia natknęłam się na bardzo atrakcyjną ofertę. Z jednej strony się cieszyłam, lecz z drugiej byłam pewna obaw, czy to może się w ogóle udać?

Wreszcie nadszedł dzień mojej podróży. Udałam się do malowniczej miejscowości oddalonej o niecałe sto kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, położonej w Beskidzie Małym. Uznałam, że będzie w sam raz na początek moich podróży planowanych w ten sposób. Tam miałam zarezerwowane noclegi za... właśnie - zgadnijcie, za ile? Zdradzę tylko, że koszt trzydniowego wyjazdu (noclegi + transport w obie strony) nie przekroczył  kwoty 30 zł. Niedługo opiszę Wam dokładnie mój wyjazd oraz to, jak udało mi się go zorganizować w tak niskiej cenie.






Może ktoś z Was już wie, do jakiego miejsca się udałam?



8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...