poniedziałek, 19 stycznia 2015

Tortilla z salami i serem

Co możemy wykonać z tych smakowicie wyglądających składników? Odpowiedź jest prosta - pyszną zapiekaną tortillę - bardzo szybkie danie, w sam raz na zbliżający się czas sesji.








  • placki tortilla
  • salami 
  • ser żółty
  • zielone oliwki 
  • mała papryka
  • pomidor
  • czerwona cebula






Wszystkie składniki kupiłam w Auchan w regularnych cenach, poniżej paragon.








1. Paprykę, pomidora, cebulę kroimy w cienkie plasterki, każdą oliwkę kroimy na 2 lub 3 części.




2. Na tortilli układamy po kolei: salami, oliwki, paprykę, pomidora, cebulę. Na górnej części kładziemy ser żółty.




3. Tortillę składamy na pół.




4. Zapiekamy na suchej patelni na wolnym ogniu (koniecznie z obu stron), opiekaczu lub piekarniku ok. 10 min.








2 komentarze:

  1. A ja dzisiaj w polo kupowałam pomidory za 9zł/kg ... aleź przepłaciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię robić zakupy w Auchan, więc widzę, że nie jestem jedyna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...